onsdag 1 januari 2014

Gulliga Mr. Lorenzo

Mr. Lorenzo är ju bara för underbar! Idag kom en av tjejerna in och sa att han satt utanför och jag går ut och när han får syn på mig sätter han av i full galopp mot mig och börjar gosa. Får då veta att andra runt omkring hade försökt locka på han jättelänge utan resultat men jag behövde bara visa mig för att han skulle komma! Då blir man glad när man är så omtyckt!
Fick också höra att han varit utanför flera gånger och letat efter mig och när han inte hittat mig har han satt sig utanför vår dörr och väntat! Så himla sött!
Har ett par gamla skosnören och dem har vi lekt en himla massa med och vi har nog precis lika kul båda två! Kommer verkligen sakna min lilla hårboll när jag åker om 6 dagar..
Dessutom så kommer kinesen att flytta imorgon! Hon har jobbat hela dagen och har ännu inte kommit hem fast de gått snart 14 timmar sedan hon åkte! Förstår inte hur människan orkar! I alla fall ska hon flytta till farmen hon jobbar på och bo i en husvagn med massa andra människor! Men där ska ju alla upp och jobba så då gör de ju inget att hon är så osmidig!
Imorgon ska det bli 30 grader och jag kan inte bestämma mig om de blir jobb eller inte för min del, behöver ju pengar men samtidig måste jag tänka på hälsan.. har haft feber hela dagen idag också så borde verkligen ta de lugnt men de är svårt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar