torsdag 2 januari 2014

Yeeey kinesen har flyttat!

Jag bestämde mig för att ta det lugnt idag då jag hade ganska hög feber igår. Kinesen flyttade ut imorse så nu kan jag kanske få sova om nätterna och mornarna! Hon är verkligen snäll och trevlig men så himla osmidig! De var en morgon som jag låg och sov och hon kom in och började prata högt med de andra i rummet och de hyschade henne och pekade på mig och hon började tala tystare men gick snart ut och såklart smäller hon i dörren när hon går, hur tänkte hon då?! En av de italienska tjejerna fick lite utbrott idag också, kinesen har nämligen ägg liggandes i kylskåpet och ett har gått sönder och kladdat ner hela hyllan men inte har hon städat upp efter sig! Nej både kladdet och äggen ligger kvar! Typ all hennes mat ligger kvar i kylskåpet men de kommer bli slängt nu kan jag säga! Ojojoj hon är nästan värre än Pontus, killen jag och Karin reste med! Han hade inte heller alla hästar hemma!

Dagen har för övrigt spenderats i sängen då de har varit molnigt och alldeles för varmt för att göra något! 33 grader och så kvavt att man typ dör! Imorgon ska de bli 36 grader och jag ska jobba på gurkfarmen imorgon hade jag tänkt.. Dock är den här farmen helt fantastisk! Här jobbar man bara fram till 12-13 för att de blir för varmt efter de, vi får ta rast när vi vill och vi får betalt för de, annars har de dragit av lön under den tiden man vilat lite! Nej jag gillar farmen men jobbet är ju lite drygt, inte jättetungt utan mest bara de att de är så förbannat varmt och man får utslag och de kliar precis överallt! Men jag ska nog bara jobba en eller två dagar till för sen ska jag rensa och packa och helt enkelt fixa inför flytten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar