tisdag 7 januari 2014

Operahuset

Jag väntade tills jag fick checka in och så tog jag en dusch och sedan gick jag iväg mot operahuset. Höll på att frysa ihjäl på vägen dit. Men fram kom jag och tyckte inte de va så mycket att se egentligen, en stor byggnad som har en himla konstig form! Fast kanske skulle uppskattat den mera om de inte hade blåst, regnat och varit så förbannat kallt! Men jag tog lite foton och gick in och kollade på massa coola saker i shopen. Fanns mycket där jag ville handla men de var så fruktansvärt dyrt! Men jag handlade några vykort och en nyckelring. Så nu ska jag skriva vykort och posta de imorgon. Om vädret tillåter så åker jag till Bondi beach men annars blir de nog bara att kolla runt i stan. Har hittat jättemycket som jag vill köpa till folk hemma men kan inte köpa de nu när jag ska flyga, får köpa de i Perth och hoppas att de sakerna finns där men de är jag ganska säker på faktiskt.
Kommer sova tidigt ikväll eftersom natten som var inte gav den bästa sömnen

1 kommentar:

  1. Hej vännen. Var har du tagit vägen? Vill höra hur det går och var du nu är.
    Tänker mycket och ofta på dig. Kramar Ewa

    SvaraRadera