lördag 1 februari 2014

Doktorn

Vaknade innan klockan imorse, men de var inte roligt att kliva upp så dags alltså!
Blev avsläppt vid doktorn och fick träffa en ung snygg läkare som sa att de var något fel med lungorna i alla fall så har nu fått medicin att äta k 5 dagar. Skönt då kanske jag kan få bli frisk snart! För de är inte meningen att jag ska behöva ta min medicin flera gånger om dagen..
Nu sitter vi utanför biblioteket och ska åka hem klockan 15 troligtvis. De andra åker hem tidigare men Alexandra och jag ska skypa så vi fick stanna kvar en stund till.
Imorgon ska det komma 3 personer från Italien och stanna en vecka, de såg och verkade himla trevliga så de kan nog bli roligt. Jag ska dock sova länge,  tänker plugga in öronpropparna så jag slipper vakna av bilar som kör eller av att de andra låter en massa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar