lördag 8 februari 2014

Nya byxor!

Jag började den här dagen i stan med att shoppa. Handlade ett par jeans så jag slipper gå runt i Alexandras eller mina pyjamasbyxor hela tiden. Så shoppade jag bara en massa annat smått och gott typ godis och en klok vattenflaska. Vi mötte Simone och två av barnen på Hungry Jack och såklart lyckades jag spilla på mina nya byxor! Värsta fläckarna så de kändes ju roligt.... NOT!
Nu sitter vi utanför biblioteket igen och de andra sitter pp Skype men jag har ingen att prata med så jag sitter mest och har tråkigt.  Ska möta familjen igen om 45 minuter och efter de troligtvis åka hem eller något. Har inte så mycket mer att göra....
Sjukt kallt är de också! Typ bara 16-17 grader! Så jag vill helst åka hem och bädda ner mig i sängen och kolla film, Alexandra har tjatat om att se Soul Surfer så vi lär väl se den antar jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar