söndag 9 februari 2014

Soldag

Kollade Soul Surfer med Alexandra igår och den är ju lika bra varje gång! Middagen lagade fransmännen, ganska gott faktiskt, de hade gjort äppelpaj till efterrätt också men de var nog lite för mycket socker för de var hemskt vad flamsiga vi blev! Skrattade så jag trodde magen skulle kolapsa!!
Gick och la oss och jag drömde att jag var med i en tävling där man skulle svinga sig i en stor gunga som var flera hundra meter över marken! De var inte roligt att titta ner därifrån kan jag säga!
Vaknade faktiskt ganska sent idag, halv 9 för att vara mera exakt så en liten sovmorgon fick jag allt.
Dagen har spenderats med att tvätta och sola. Får passa på att sola när familjen inte är hemma eftersom de inte är tillåtet att gå runt i bikini här. Efter bara 3 minuter hade jag redan fått shortsbränna så solen har verkligen tagit bra idag! Var och badade en snabb sväng i dammen men de var för kallt! När familjen kommer tillbaka som de borde göra vilken minut som helst så ska de åka till stranden. Jag kommer nog inte åka för de har börjat mulna på och börjat blåsa en massa så kommer säkert vara skitkallt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar