lördag 22 februari 2014

Outhärdlig smärta

Smärtan i ryggen igårkväll var mer eller mindre outhärdlig! Låg i sängen i 5 timmar utan att kunna röra mig mer än någon centimeter, så ingen middag för mig förens vid 21 när jag lyckades ta mig ut med väldigt mycket hjälp, middagen var gudomligt god! Skulle egentligen hjälpt till att laga men jag hade verkligen för ont så de gick inte. Simone kom in och sa att de fått tag i kiropraktorn så på måndag klockan 18 ska jag dit och knäcka rygg ocb sedan vara sängliggande i nästan 3 dagar.. Känns inte lockande och om jag känner mig själv kommer jag nog inte kunna ligga i sängen i 3 dagar.. Ne de kommer nog klia för mycket i kroppen så kommer nog sitta på en stol och rensa vitlök eller något.

Känner mig dock lite bättre idag, ju mera jag får röra mig ju bättre känns de men när jag rört mig för mycket så börjar de göra ont igen så de är svårt att hitta balansen.
Är i Albany nu, ska på apoteket och köpa mera smärtstillande och nytt ryggbälte om jag har råd..
Sen ska jag skype med mamma och när vi åker hem är de ingen som vet. Familjen är borta tills imorgon eftermiddag så vi har huset och alltihop för oss själva så vi kan bestäma själva när vi vill åka hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar