söndag 23 februari 2014

Hot hot hot

23/2-14
Kom hem vid typ 17.30 igår och middagen serverades inte förens 20.30 så vi var bra hungriga! De franska killarna hade lagat crêpes och de var verkligen gott och otroligt mättande, fick bara i mig 2 stycken sedan trodde jag att jag skulle spricka!
Eftersom vi har varit själva här så fick vi i uppdrag att ta in Charlie och jag blev så orolig för henne att hon skulle vara ensam och vi sa att den som först vaknar fick gå och släppa ut henne för hon är ju van att gå ut vid 5 tiden annars..
Har varit helt hysteriskt varmt inatt! Vi har alla vaknat av att de varit för varmt trots att vi haft fläkten och även fönstret öppet. Alexandra var den som vaknade först och gick och släppte ut Charlie och en stund senare vaknade även jag och åt frukost! Japp jag åt frukost som bestod av pannkakor med nutella! Så otroligt gott!! Skulle kunnat äta hur mycket som helst!
Dagen har även den varit sjukt varm, närmare 30 grader så efter bara några minuter i solen gav vi upp och satte oss i skuggan istället. Har lyckats bättra på brännan lite ändå så de syns att jag är i Australien! Är rädd för att jag kommer komma hem blekare än vad jag var när jag åkte..
Min rygg och mitt ben har känts ganska bra idag men nu ikväll börjar de göra ont igen... Men imorgon så ska jag till kiropraktorn så då kommer de förhoppningsvis bli bättre och kommer kunna börja gå klokt på benet igen. Är dock helt hysteriskt nervös inför imorgon!!
Middagen lagade italienarna och de var gott de lilla jag åt eftersom de ändrat borden så hamnade jag under en lampa och fick då en jävla massa äckliga insekter som ramlade ner i maten så ville inte ha så mycket mer. Gick ocb la mig tidigt eftersom jag hade ganska ont i benet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar