onsdag 12 mars 2014

Chili

12/3-14
Sover bara sämre och sämre för varje dag som går! Den där täppta näsan tar snart död på mig! Dessutom var inte fönstret helt stängt så de har varit helt galet kallt i rummet och jag har knappt kunnat ligga vänd mot väggen för att de har varit så kallt!
Men vi fick göra något annorlunda idag! De blev inga paprikor att plocka utan vi fick plocka chili istället, kul med något annat men de var inte de lättaste att plocka. Svåra att komma åt och svårt att se om de var för gröna men lite mer än 4 hinkar fick jag ihop så de var bra jobbat. Efter fikat så packade vi chillin fram till lunch och efter lunch sorterade och packade vi tomater och sist plockade vi cocktailtomater. Har nu varit och gjort lite disk så vi inte har så mycket ikväll. Ikväll kommer de även komma en fransk tjej hit.. Vet inte vad jag  tycker om de just nu men jag hoppas hon är trevlig och jobbar bra..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar