lördag 1 mars 2014

Första mars

1/3-14
Blev väckt klockan 8 av att en person i rummet satt och pilade och prasslade med en massa grejer så jag höll på att bli tokig! Täppt i näsan var jag också så hade inte haft den bästa natten så efter en riktigt arg blick och djup arg suck och en vändning i sängen med en duns så blev de tystare. Men tillslut var de ingen ide att ligga kvar så gick upp och hjälpte Alexandra med tvätten och packade inför dagen. Halv 10 åkte vi till Albany och jag gick direkt till doktorn och fick recept på mediciner och sedan gick jag och shoppade veckans ranson av cola och choklad. Mötte Alexandra vid biblioteket och försökte då boka och betala min biljett hem men de kunde jag ju bara glömma. Internet och banken strulade så de blev ingen biljett hem,  men ska låna familjens dator och boka biljett.
Annars har vi inte gjort så mycket mer än att hänga vid biblioteket. Har varit varmt så låg i bikini utanför biblioteket och skypade med mamma. 15.30 åkte vi hem och jag upptäckte då att jag hade 2 liter cola kvar som jag glömt så nu har jag 6 liter att dricka under den kommande veckan. Kommer aldrig hända för så mycket cola hinner jag inte dricka på en vecka, inte när jag jobbar. Gjorde fotbad i väntan på middagen som var helt galet god och efterrätten var minst lika god!
Imorgon är de vi som lagar mat men vi ska på stranden imorgon typ hela dagen så vi får se vad vi lagar ihop för gott som också går snabbt.
Nu ligger vi och inväntar John Blund i de galet varma rummet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar