torsdag 23 februari 2017

Kajak med sälar

Imorse så blev det uppstigning vid 6 och vi kunde äta frukost vid halv 7 och vid 7 blev vi upphämtade av de som skulle paddla med oss. Vi hade inte jättetur med vädret, de var monligt och kallt men helt fantastiskt! Vi fick klä på oss gummibyxor och jacka och sedan hoppa i kajaken och börja paddla. Det var tusentals med sälar som skrek och simmade nyfiket runt oss i kajakerna. Massa små ungar som var så söta! Paddlade några timmar och sedan åt vi macka innan vi åkte tillbaka. Gick en vända på stan och shoppade ett par svarta tights inför kvällen och ett linne och sedan hade jag min massagetid så gick och fick massage och de var verkligen behövligt men kan inte påstå att hon var så bra som hon själv påstod. Pratade som fan gjorde hon med och la en i obekväma ställningar och la sig över en så man trodde hela kroppen skulle gå av.
Blev klar en timma efter att jag skulle varit klar så fick bråttom att hinna tillbaka och göra mig iordning inför kvällens Pinkfest.
Blev så frusen så blev tråkig och hade på mig rosa bussarna tröja och sjalen. Är ju ingen partymänniska så efter maten gick jag hem och sov och har sovit sjukt bra inatt! Typ bästa natten på hela resan!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar