måndag 20 februari 2017

Swakopmund

Idag så var det frukost klockan halv 6 redan men försov mig så kom inte upp fören efter 6 så missade frukosten då vi skulle åka vid halv 7. Har varit så dåligt väder så vi kunde inte ta den vägen som planerat utan vi blev tvungna att åka en omväg på 25 mil så vi behövde ju åka mycket tidigare och vi fick stryka
men de gjorde inte så mycket, gick från ena sängen till nästa och sov vidare fram till lunch typ, sjukt skönt men lite kallt så gick och hämtade mitt påslakan och drog över mig så de blev ännu mysigare.
Kom fram till Swakopmund på eftermiddagen och installerade oss på rummen, jag var först in så tog en enkelsäng för är dödstrött på våningssängar! Efter de lämnade jag in en påse med tvätt så ska äntligen få alla kläder tvättade i tvättmaskin för första gången på resan!!
Bokade även in lite aktiviteter, ska sandboarda imorgon och paddla kajak på onsdag och eventuellt en tur på hästryggen i öknen om jag vågar!
Har nu ätit middag på en fin fisk och skaldjursrestaurang men jag tog en vegetarisk wok typ. Supergott men lite torrt och vi satt ute så blev sjukt kallt så fick filtar att linda in oss i men de var kallt ändå. Nu blir de sängen så man är pigg till imorgon när man ska leka i sand!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar