måndag 20 mars 2017

Helgen

I lördags så låg jag i min säng och bara tog det lugnt hela dagen. Kollade lite på film och lyssnade på poddar. På kvällen åkte vi in ett gäng till stan för att Charlotta fyllde år men eftersom inget bord var bokat och vi var tio pers så var de svårt att hitta ett ställe att äta på så vi hamnade tillslut på en restaurang som hade dyr mat och inget jag direkt gillade, det plus lite dåligt humör och feber och dessutom bli placerade i rökavdelningen så jag fick svårt att andas gjorde att jag åkte hem väldigt fort. De hann inte ens få sin mat innan jag lämnat restaurangen och begav mig hem för att äta rester och sedan sova. Sov sedan gott och vaknade närmare 11 i söndags. Mycket skönt att sova ut ordentligt! Mådde inge vidare men efter att ha samlat ihop lite krafter så tog jag mig in till waterfront med bussen. Hade dock missat att det var gratis buss så halva stan skulle ju med bussen! Blev riktigt trångt och äckligt på bussen in så övervägde redan då att ta en Uber hem. Gjorde en himla massa fynd i alla fall. Handlade mest souvenirer och lite baskläder på hm för att de är så mycket billigare här. När jag skulle ta mig hem så var kön till bussen 300 meter så jag bestämde mig väldigt fort för att beställa en Uber. Väl hemma vilade jag och sorterade jag min resväska. Gick till sängs tidigt och sov helt okej förutom den lilla myggan som cirkulerade kring mitt öra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar