fredag 17 mars 2017

Sjuk igen

Imorse vaknade jag och hade sjukt ont i halsen så stannade faktiskt hemma från skolan idag. Tur var det för det har tydligen varit extremt kaotiskt och högljutt där idag. Har legat och sovit i stort sett hela förmiddagen fram till halv två. Fått en ny roommate från Norge som ska bo där en vecka. Kommer få sista natten ensam, grymt skönt!
De andra hade surflektion på eftermiddagen men jag är ju sjuk så kände inte direkt för att surfa.
Vid fyra så gick jag och Hanna till köpcentrumet och jag var på apoteket och handlade lite grejer som jag ska kurera mig med och hoppas jag blir frisk fort. Har haft en konstig feber som har gått upp och ner jättefort, typ 30 min så har de varit extremt varmt och nästa 30 min så har jag frusit.
Har varit och ätit den bästa middagen vi haft här ikväll, någon köttgryta av något slag. Sitter nu och laddar ner poddar att lyssna på. Har ju aldrig lyssnat på en podd tidigare men Hanna har fått mig att börja lyssna så de är vad jag ska göra nu.
Vad helgen bjuder på vet jag inte, får se hur jag mår men behöver också strunta lite i de för annars lär jag nog inte hinna med allt jag vill här i stan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar