torsdag 28 december 2017

Bitter

Har stegvis blivit allt mindre bitter över de som hände inatt. Har dock inte pratat med de som betedde sig värst och kommer inte göra de heller. Tänker inte ösla energi på såna människor, de som de gjort tar tillräckligt!
Hållit mig mest för mig själv idag och lyssnat på musik och bara varit i min egen värld. En kille som heter Jacob försökte lära mig lösa rubiks kub men jag kom bara till halva första delen innan jag gav upp! Skitsvårt alltså!
Stannade vid ett jättefint köpcenter och där fick man gå igenom säkerhetskontroll för att komma in! Helt galet! Tryckte då I mig en subway och handlade lite vatten, myggspray, våtservetter och såklart choklad!
Är på en camping nu i Nairobi i Kenya, passagen över gränsen gick så otroligt smidigt trots att flera inte hade visum och en utan pass. Imorgon rullar vi vidare för att sedan åka till Masai Mara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar