onsdag 27 december 2017

Pinsamma människor

Och inte blev humöret bättre under natten när några var så in i helvete jävla respektlösa! Värsta jag varit med om, vad de höll på att prata och skratta och fåna sig och sa man till folket att va tysta så fick man såklart en motfråga och så skulle de diskuteras och ha sig! Herregud vad lack jag var, skämdes över att känna alla dessa människor! Var påväg att tvinga de idioterna att betala en ny flygresa hem för jag vill inte ens vara i närheten och sitta på samma buss i en vecka till!
Vuxna människor som beter beter sig som fjortisar! PINSAMT!!
Är så jävla förbannad idag på allt och alla som är bakfulla och även de som fortfarande är fulla, de beter sig så jävla barnsligt så jag skäms! Så tycker de att man ska dalta med dem!? De ska fan städa upp sin skit själva och ta hand om sig själva. Väx upp för helvete! Hoppas de skäms över den dåliga stämningen de orsakat men de är väl alldeles för självupptagna för de!
Blev av med allt mitt vatten igår också som de drack upp så har inget vatten kvar och då säger de att vi kommer säkert stanna någonstans så jag kan köpa vatten! Varför ska jag köpa vatten när andra druckit upp mitt?! Dessutom är alla mina pengar slut så kan inte handla nåt i alla fall!
De tråkiga när sånt här händer är ju att rosa bussarna får skiten sen! De är de som eventuellt blir betalningsskyldiga och portade från campingar så de måste hitta nya dit ryktet inte gått och deras rykte kan ju påverkas ganska negativt.
Är så förbannad så hela resan känns nu förstörd! Tar så mycket onödig energi när folk inte kan uppföra sig och det är inte lätt att ignorera när man själv blir drabbad på något sätt typ hela tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar