lördag 11 januari 2020

Fladdermusbajsattack

Måste bara berätta om resans roligaste händelse! Har skrattat så jag haft magknip flera gånger idag!
Det hela började med att jag Adam och Fia satt och solade under ett träd och det kom en jättestor fladdermus flygande och sätter sig i palmen ovanför. Adam tittar upp och säger - Undrar hur fladdermöss bajsar när de hänger upp och ner utan att få det i ansiktet?
Jag skrattar till och ska precis svara att de kanske bajsar när de flyger men hinner inte säga de innan jag ser ett regnmoln av något vitt komma farande från palmen neråt och jag utbrister - Nu kommer nåt! och SPLASH rakt på Fia! Även jag fick lite på benet men ingenting jämfört med vad stackars Fia fick på sig! 
Jag vet verkligen inte när jag skrattade så mycket senast! Kan inte låta bli att undra vad fladdermusen själv tänkte och den måste tyckt att det var jätteroligt att direkt få demonstrera hur de bajsar upp och ner när den hörde frågan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar