söndag 16 januari 2022

Framme

Dom där tjejerna som inte bar munskydd fick en skriftlig sista varning av personalen tillslut och även då försökte de argumentera emot, de verkar inte ha fattat att det kan bli väldigt dyrt om de inte följer reglerna.
Hur som så lyckades jag inte somna något alls och sista timmarna var precis lika dryga som alla andra. När vi klev av planet så var det som att gå in i en bastu, jävlar vad det var varmt, 30 grader ungefär. Att ta sig hela vägen ut var ju ett ordentligt pyssel. Först så skulle de stämpla pass och grejer och hon ville veta vilket hotell vi skulle bo på men jag hade inte koll på det men de var jag tvungen att uppge, ingen annan behövde de men och andra sidan behöver alla andra lämna fingeravtryck utom jag. Sen blev det att fylla i deklarationen, vänta på väskorna som tog jätte jättelång tid att få och sen ställa sig i en lång kö för att lämna deklaration och gå igenom en kontroll till. Min deklaration dög inte så min penna la av så bytte jag men de fick man tydligen inte göra så var bara att gå tillbaka och fylla i en ny lapp och ställa sig i den långa kön igen. När jag kom ut så var ju alla andra borta så visste inte vart jag skulle gå men tillslut kom vi alla på bussen och vi kunde åka till hotellet. Inte det fräschaste hotellet men har bott på värre helt klart. Vi gick ut ett gäng och åt och nu är vi tillbaka och ska sova. Tog en dusch och packade väskan för det blir att gå upp tidigt imorgon då vi ska lämna hotellet vid 8.
Får hoppas på sömn inatt bara men nu ligger man i en säng så borde gå lättare att somna, lite tystare än flyg är det också även om det är väldigt lyhört. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar